O przywództwie w sprzedaży

Czy zasady przywództwa są uniwersalne i niezależne od branży lub obszaru działania? Takie pytanie usłyszałem niedawno podczas warsztatów z przywództwa, które prowadziłem dla grupy menedżerów regionalnych pewnej firmy farmaceutycznej. Intencją pytającego była chęć poznania specyficznych wyróżników zarządzania w sprzedaży – szans lub zagrożeń, charakterystycznych dla tego obszaru. To z pozoru proste pytanie zwróciło moją uwagę na kilka nieoczywistych zjawisk, które każdy praktyk powinien rozważyć

Wyróżniaj się lub zgiń! – głosi jedna z wielu powszechnych prawd sprzedażowych. Najlepsi handlowcy mają swoje sekretne sposoby na ponadprzeciętne rezultaty. Im więcej unikalnego stylu, tym trudniej o jego skopiowanie. Zarządzanie indywidualistami wymaga jednak od szefa emocjonalnej dojrzałości, rozumnej tolerancji na różnorodność i sytuacyjnego podejścia. To balansowanie między dawaniem wolnej ręki na indywidualne metody pracy, a trzymaniem standardów organizacyjnych i odgórnych wytycznych.


Przeczytaj całość tego artykułu na stronie: http://www.miesiecznik-benefit.pl/index.php?wiad=2009

Śledź mnie na

biuro@robertjasinski.pl

Polityka prywatności

Korzystam z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z moją polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.